Emmipood OÜ
Reg:17271246
Linnamäe tee 79, Tallinn
E-mail: jana.goman@gmail.com
Müügitingimused
Käesolevad müügitingimused kehtivad Emmipood Oü (edaspidi E-pood) ja Emmipood OÜ klientide (edaspidi Klient) grupist ostetavate toodete (edaspidi Kaup) puhul tekkivate õigussuhete kohta.
Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Euroopa Liidu õigusaktidest ning E-poe müügitingimustes kokkulepitust.
Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
Hinnad
Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hindades ei ole arvestatud transpordikulusid.
Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.
Tellimuse vormistamine
Valige välja sobilikud tooted ning lisage ostusoov antud toote kommentaariumisse või messengerisse.
Kaupade tagastamine
E-poest ostetud kaupadele kehtib füüsilisest isikust tarbijale 14-päevane tagastusõigus. Lepingu puhul, mille esemeks on asja üleandmine, hakkab 14-päevane lepingust taganemise tähtaeg kulgema päevast, millal tarbija või tarbija nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja on saanud füüsiliselt asja enda valdusse.
Tagastatav toode peab olema kasutamata ja rikkumata. Tagastatav toode ei tohi olla kantud, määrdunud ega läbi pestud. Selle küljes peavad olema originaaletiketid ja muud uue, kasutamata toote tunnused.
Tarbijal on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning tarbija vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil.
14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas: kauba puhul, mis on valmistatud Sinu isiklikke vajadusi arvestades (nt Sinu mõõtude järgi); kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; perioodiliselt ilmuvate trükiste puhul (nt ajakirjad); audio- ja videosalvestustele ning arvutitarkvarale, juhul kui tarbija on ümbrise avanud; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (sh kosmeetika, (soe)pesu ja bikiinid). Tagasi ei osta soodushinnaga müüdud kaupa.
Müüja tagastab tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, tarbijale lepingu alusel saadud tasud.
Tarbja kannab talle lepingu esemena üleantud asja tagastamisega seotud otsesed kulud.
Lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab esimese kuue kuu jooksul pärast asja üleandmisest ostjale kõik asja parandamise või asja asendamisega seotud kulud müüja. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.
Tagastamisvorm on kättesaadav lingilt:
Vääramatu jõud
Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või viivituste eest, mis on tekkinud vääramatust jõust.
E-pood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest.
Pretensioonide esitamise kord
Kliendil on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav Kaup.
E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba müügitingimuste mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
Kliendil on õigus puuduse ilmnemise korral pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, mille alusel Kauba ostu eest tasuti.
Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Pretensioon esitada e-maili aadressile: jana.goman@gmail.com
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust 15 päeva jooksul pärast pretensiooni kättesaamist. Vastus tarbijale saadetakse kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis tarbija märgitud postiaadressil või e-posti aadressil, kui tarbijaga ei ole kokkulepitud teisiti.
Kui võlgnik on kohustust rikkunud, võib võlausaldaja kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid: nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
Isikuandmete kaitse
Grupp kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja transpordi ning makse korraldamiseks.
Transpordi ja makse korraldamise huvides edastab Veebipood vajaminevad andmed vastavatele ettevõtetele.
E-pood järgib isikuandmete kaitsel häid tavasid ja juhindub Isikuandmete kaitse seadusest.
Erimeelsuste ja vaidluste lahendamine
E-poe ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (Endla 10a Tallinn 10122, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Endla 10a Tallinn 10122, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr
Müügitingimused
Made on
Tilda